2016. június 15., szerda

11. Mit tegyek?


*Ariana szemszöge*
*Pár nap múlva*
Jó volt Londonban, de a szívem még mindig Amerikához húzódik. Most szerencsére itt lesznek fellépéseim majd, de most egy pár hetes szabin vagyok. Kell egy kis kikapcsolódás, messze a médiától. Na jó annyira nem, mivel bármit csinálsz követik az összes mozzanatodat. 

Leülve a TV elé éppen a friss celeb híreket mondják. Ebből általában ha a fele tartalom hamis, akkor még keveset is mondok.  Most éppen Zayn karrierjét vesézik ki. Mivel annyira nem érdekel, ezért inkább figyelmemet a dalírásnak szentelem. Már elkezdtem egyet, de még csak az első pársor van meg. 
 "(Greedy)
You know that I'm greedy for love...
Boy, you give me feelings, never felt before
I'm making it obvious by knocking at your door
I know that I'm coming tonight
You know I'm coming tonight
Don't want to deny it anymore "
-Igen ez így jó lesz.- motyogom magamnak. Épp folytatnám mikor meghallom a nevemet a TV-be. 
-És most következzék Ariana Grande. Az énekesnő londoni fellépése után bizony kieresztette a gőzt,és ment el egy szórakozóhelyre. Ez eddig mind szép, és jó, hiszen pihenni is kell, ám ezúttal a fiatal énekes lehet túlzásba esett? Információk szerint nem egyedül távozott a buliról,hanem egy férfivel, akivel eléggé intim viszonyokat is folytatott állítások szerint. Az egyik bulizó le is fényképezte őket. Bár a férfi kiléte titok, mivel Ariana épp háttal állt a kamerának,így eltakarva a titokzatos személyt, akivel éppen csókolóztak. Lehet egy ismerős volt, vagy csak egy idegen...-idegesen kapcsolom ki a TV-t. Igen a képen valóba én vagyok, de kivel? Iggy-vel buliztam a VIP részlegbe, ennyire emlékszem. Lehet nem kellett volna ennyit innom. Mindegy most már nem változtathatok rajta. 
*Harry szemszöge*
Puha, selymes haja, barna szemei, telt csókolni való ajkai. Már pár napja nem láttam, amióta visszajöttünk Londonból, de már most hiányzik. A buli utáni incidensről nem tud, bár jobb is így. Nem tudja azt se, hogy ott voltam. Lehet nem kellene vele találkoznom, mivel már egyáltalán nem közömbös számomra, sőt... Ezt nem szabad. A munkám nem engedi, hogy kötődjek hozzá érzelmileg. A tudat, hogy most is csak rá tudok gondolni, úgy hogy ő nem az enyém, felemészt. Amikor a TV-ben hallom, hogy randizott álítólag valakivel,  kezem automatikusan ökölbe szorul, és a legközelebbi tárgyat már ripityára töröm. Lehet, hogy csak hamis pletykák, de nem tudnám elviselni, ha valaki más csókolja, simogassa, öleli, mellette alszik. Elkell döntenem, hogy mit akarok. Lehet kikéne lépnem a lesifotós szakmából, és csak Ariana fényképészének maradni? Nem,kell a pénz. Nem tehetem meg, hogy a fix fizetésemet csak úgy eldobom. Tom ajánlata, miszerint ha szerzek sok szaftos információt Arianáról akkor megkapom a főnökséget, és az egész kócerájt, csábító ajánlat. De tudom milyen érzés ha átvernek, és nem szeretném, hogy ezt ő is megtapasztalja. 
Nem akarom, hogy másé legyen az én Arim, ahhoz túl önző vagyok. De ha nem mutatom ki az érzéseimet felé, akkor ne várjak semmit se tőle, bár szerintem nem vagyok közömbös számára. 
Átmegyek hozzá. Nem, nem kéne. De. Mit veszíthetek? Vagy hívjam el randira? Jó ez már lehet nyálasan hangzik, hisz nem vagyok az az érzelgős típus, csak az a dugjunk és kész. Majd eldöntöm útközbe. 
Egy fekete szaggatot farmert, és egy fehér, félig begombolt ingre esik a választásom. A cipőmet felvéve már sietek is a kocsimhoz. Minél hamarabb látni szeretném. Az út kb. 20 perc, de ha gyorsabban megyek, amit meg is teszek, akkor 10 perc.
Leparkolok a háza előtt, majd felsétálok az előkerten át az ajtajáig. A kezemet a csengőre vezetem, és ott tartom csupán néhány másodpercig. Egy kis idő múlva nyílik az ajtó, és megpillantom az én angyalomat. Gyönyörű mogyoróbarna szemeivel kérdőn tekint rám.
-Szia Harry! Mit keresel itt? - formálja meg tökéletes ajkaival a szavakat. Ha csak a múltkori intim pillanatra gondolok, már a gatyám szűkössé válik. Nem tudom hogy fogok magamon uralkodni.
-Szia Baby!  Gondoltam meglátogatlak. - kacsintok rá, bár az erekcióm eléggé feszülté fog tenni úgy érzem, de azért próbálom a formámat hozni.
-Oké gyere beljebb.- motyogja zavartan,miközben ajkát harapdálja. Ha így folytatja, letépem róla a ruháját, és helyben magamévá teszem. 
Belépve az a  tipikus Ariana stílussal nézek szembe. Az egész szoba az elegáns vonalat ölti fel, mégis van benne valami meghitt, családias vonás is. A cipőmet levéve követem az előttem haladó szépséget. Szemeim akarva vagy akaratlanul is, de megtalálják a formás hátsóját is. 
" Ez most pont jól jön Harry álló farokkal! Ügyes vagy" - gondolom magamba.
-Kérsz valamit? Inni vagy enni? - néz rám kérdő tekintettel.
-Talán egy kis bort, ha van. -mosolygok rá.
- Oké. Pillanat. -majd megfordult, és háttal nekem elkezdett hajolgatni vagy nyújtózkodni a pohárért, amit sikeresen el is ért. Ez a nő kiakar készíteni. Nem direkt csinálja ezeket a mozdulatokat, de akkor is.
-Tessék. Ha még kell, akkor itt van. -mutat a borra a pulton.
-Köszi baba.
Mindketten átvonultunk a nappaliba, és leültünk egymás mellé. Azt hittem, hogy egy kicsit feszülten fog viselkedni, de kellemeset csalódtam. Már vagy egy-két órája élvezzük egymás társaságát. Mindenféle téma szóba jön ami eszünkbe jut. Örülök neki, hisz legalább jobban megtudjuk ismerni egymást.
-És hogy állsz pasi ügyben? - kérdezem tőle kíváncsian.
-Áhh hagyjuk. Kész csődtömeg vagyok. A munkám miatt nincs időm egy társra, hiába szeretnék. - mondja szomorúan.
-Dehogy vagy te csődtömeg. A munkád miatt érthető, hogy nincs időd, de aki szeret téged az kitart melletted.- mondom neki, miközben kezemmel az álla ívét cirógatom.
-Már ha van aki elvisel. - nevet fel hangosan. 
Közelebb hajolok hozzá. Ajkunk majdnem összeér,de csak ennyit mondok neki:
-Én eltudnálak viselni. - majd ajkaimat az övé ellen nyomom. Nem ellenkezik,karjait egyből a nyakamra fonja és húz magához minél közelebb. Egyik kezemet levezetem a derekához, majd megmarkolom. Egy halk sóhajt hangoztat, ami engem csak még jobban beindít. Óvatosan ledöntöm a kanapéra, majd fölé hajolva esek neki mohón az ajkainak ismét. Lábait a derekam köré fonja, így ölemet ellene tudom nyomni, amit egy kisebb nyögéssel díjaz.
-Harry e-ezt nem sz-szabad- mondja szaggatottan.
-Baby tudom, hogy te is akarod. Csak add át magad nekem. Ígérem nem bánod meg.
-Miért teszed ezt velem? -kérdezi elködösült tekintettel.
-Mit?- nézek rá értetlenül.
-Elveszed- sóhajt egyet- a józan eszemet is.- kacag fel.
-Igen baba, mert az enyém vagy. Tudod mióta küszködök az erekciómmal a gatyámba? - nevetek fel jóízűen- Te is elveszed a józan eszemet.
Nem válaszol, hanem ajkaimnak esik. Örömmel viszonozom is, miközben kezem felfedező útra indul a testén. A pólója alá nyúlva kezdem el cirógatni a bőrét egyre feljebb a melltartójáig. Belemarkolok egyet, majd felemelem egy kicsit,hogy letudjam venni róla a felsőt. Miután levettem róla a textilt állapítom meg, hogy egy fekete melltartó van rajta. Ő csak ziháltan fekszik alattam.Kiszolgáltatottan,ami engem a kicseszettül felizgat.
-Készen állsz valami újra? -kérdezem tőle.
-Mi-mire célzol?-  mondja szaggatottan.
-Nyugi mindent megfogsz tudni. Nem fog fájni ígérem. - mondom neki nyugtatóan, és egy csókot nyomok duzzadt, piros ajkaira. Egy aprót bólint beleegyezés képp. Nadrágját levéve csodálom, amint egy szál fehérneműbe fekszik alattam.
-Gyere. -nyújtom felé a kezemet, hogy felsegítsem ülő helyzetbe.
-Kérdezhetek valamit? - csak bólogat-Szűz vagy még? - kérdésem sokkolhatta,ugyanis kikerekedett szemmel néz rám - Nyugi baba csak tudnom kell, nem akarok fájdalmat okozni. - simogatom kipirult arcát.
-Igen az vagyok. - hajtja le a fejét.
-Hé nyugi, ez nem ciki. Sőt. Legyél rá büszke. - nyomok egy nedves puszit a homlokára- Biztos kiakarod próbálni amit mondtam?
-Igen Harry. - mondja egy kis magabiztossággal.
-Akkor menjünk fel a szobádba, mert itt kényelmetlen lenne. - kacsintok egyet, majd menyasszony pózba fel is viszem. 
Óvatosan végigfektetem az ágyon, majd újra ajkainak esek. Kezei időközbe kigombolják az ingemet, amit le is veszek magamról. Szájtátva nézi a tetkóimat,majd simíz végig a pillangón a mellem alatt. Egy sóhajjal jutalmazon tettét, de sokáig nem hagyom, hisz most őt akarom kényeztetni. Közben felállok, és  nadrágomat levéve mászok vissza hozzá.
-Készen állsz? - kérdezem tőle. Csak bólogat egyet.
-Oké baby, akkor fordulj hasra, és térdelj fel. - mondom perverzen neki, miközben nyelvemet végigszántom ajkaimon. Hátát simogatva próbálom oldani a feszültségét.
-Ígérem sikítva fogsz elélvezni. - nyalom meg a füle mögötti részt. Mögé térdelve kikapcsolom a melltartóját, és húzom le azt a vállairól. Mellét látva az alsógatyám még szűkösebb lett. Hátulról előre nyúlva markolok beléjük. Zihálva borul a mellkasomnak,és markol bele a hajamba. Gyönyörű látványt nyújt, ahogy tehetetlenül vonaglik. Mellbimbóit csípkedve fokozom benne és bennem a vágyat. Nem bírom ki,hogy ne lássam az élvezettől eltorzult arcát, így magam felé fordítom, és a hátára fektetve kényeztetem tovább. Ahogy hallkan sóhajtozik,  közben ajkát harapdálja, csodás látvány. Fejemet levezetem jobb melléhez, és kezdem el nyelvemmel izgatni. Szívom, harapom, amit ő csak halk nyögésekkel díjaz. Imádom a melleit. Ez hülyén hangzik, de így igaz. Épp áttérnék a másikra is, mikor csöngetnek. Mindketten próbáljuk figyelemen kívül hagyni, de ez lehetetlennek bizonyul, úgy hogy az illető rátapad konkrétan a csengőre.
-Várj Harry. Ez nem hagyja abba. -majd feltápázkodik felkapja az ingemet, ami elég hosszúnak tűnik, így eltakarva a kíváncsi szemek elől a fenekét. Nem gombolja be az anyagot hanem csak jó szorosan összehúzza magán. Én csak a szobája ajtajából nézem a jeleneteket. Ariana résnyire kidugja a fejét az ajtón,hogy megbizosodjon a személy kilétéről.
-Húgi? Mit keresel itt? -kérdezi döbbenten. Mi? Van egy húga? Nem is tudtam, hiába próbáltam a lehető legtöbb dolgot megtudni róla. Döbbenten figyelem ahogy beengedi az ázott lányt. Úgylátszik esik az eső.
-Öhhmm ne haragudj, hogy  megzavartalak.- sajnálkozik a lány, ugyanis észrevehette Ariana hiányos öltözékét.
-Semmi baj, de látom van valami, hisz akkor nem kerestél fel volna oly sok év után. - mondja semlegesen, de azért lehet érezni az aggódást a hangjába.
-Nagy baj van! Tudod anyához és apához nem mertem menni, hisz alapból elítéltek Josh miatt, amiért őt választottam a családom helyett. Nos miután Joshhal összeköltöztünk minden megváltozott. Agresszívabb lett,mindig beszólt, lenézett,úgy  bánt velem,mint egy kutyával. Elegem lett belőle,így elhagytam volna ha nem estem volna teherbe tőle,hisz egy apára is szüksége van akármilyen is. Aztán rájöttem, hogy lehet nem kellene elmondani neki, mert nem akartam, hogy még idegesebb legyen,hisz a gyerekvállalásról még nem beszéltünk, így nem tudhattam, hogy mit reagálna. Az lett volna a tervem,hogy megszökök mielőtt nőni kezdett volna a pocakom, de valakitől megtudta hogy állapotos vagyok, így agyon vert és a fejemhez vágta, hogy rossz anya leszek, és hogy az övé lesz a gyerek. Itt fogalmazódott megy bennem az, hogy ott hagyom azt a férget. Megvert Ariana érted? Miközben a gyerekünk volt a szívem alatt - sírta el magát- Majd jött egy kihagyhatatlan pillanat amikor megtudtam szökni. Sikerült is, és New Yorkba egy kis lakást béreltem a félretett pénzemből. Szerencsére nem talált meg. A gyerek megszületett, és kisfiú lett. Jackson a neve.A szülés után pár hónappal, valahogy sikerült meglelnie minket Joshnak, és elvitte a kisfiamat, de megfenyegetett, hogyha rendőrt hívok a gyereket nem fogom látni soha, így hozzád fordulok. Segíts valahogy kérlek. - zokog fel. 
-Ez csak természetes, de hol kezdjük el? Hol lehet? 
-Szerintem itt van Californiába, itt van a nyaralója. Gondolom ide vihette a fiamat. Ő azt hiszi, hogy nem tudok erről a helyről, de az egyik haverja mesélt róla. 
-Rendben, de szerintem most is indulhatunk,minél hamarabb.
-Én segíthetek. - ajánlom fel a két lánynak.
-Jaaa Harry tényleg. Elfelejtettem. Nem kell megoldjuk.- mosolyog rám halványan.
-Ne hülyéskedj, kell a egy férfi is ide, és én itt vagyok. 
-Ez igaz. - bólint  a húga helyeslően - Mellesleg Emily vagyok, Emily Grande.Ari húga, de ezt gondolom leszűrted a beszélgetésünkből. 
-Igen. Harry Styles. - mutatkozok be.
-Öhmmm...Ari ő a...? -kérdezi zavarodottan.
-Igen. - válaszolom helyette - igen a pasija vagyok - kacsintok rá az én gyönyörűmre. Ő csak sokkoltan áll ott amin én csak egy jót mosolygok magamba.
Felöltöztünk, és már indultunk is Californiába. Mindenki feszülten és csendben ül.
 Remélem megtaláljuk a kisbabát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése