2016. május 22., vasárnap

10. Bulizzunk!



*Ariana*
A sötétnek köszönhetően ki tudom nyitni úgy a szememet,hogy ne zavarjon semmilyen zavaró tényező. Kelnék fel, de a derekamon lévő két kéz megakadályoz benne. Hátra pillantva látom,hogy Harry békésen szuszog. Óvatosan lehámozom kezeit magamról, majd feltápázkodok.
Az órára pillantva látom, hogy még csak este 6 óra van. Harryt nem akarom felkelteni, de valamit kéne kezdenem magammal. Gondolatmenetemet a telefonom csipogása zavarja meg.

Üzenet:
Iggy AzaleaHello Ari! Hallom épp Londonban vagy ;) én is itt vagyok. Jössz bulizni??? 
Ui.: Unatkozok xD Szóval a nagy seggedet emeld fel szépen és gyere :D
Én: Jólvan asszony xD ne zaklass megyek. Amúgy tényleg nagy a seggem?!! Igen ???? :D ezért még számolunk.
Iggy Azalea: Jólvan harci macskám ;) hétre tali a Night clubbnál xD ne késs
Én: De te se ;)
Gyorsan a fürdőbe indultam, hogy elkészülhessek.
*Harry*
Fel kelve hiába tapogatózok, Arianának hűlt helyét lelem. Annyira jó volt hozzábújni,átölelni. A szobába körülnézve mindent sötétség ural, és csak egy folyamatos csipogás zavarja meg a szobában lévő csendet. Olalra nézve megpillantok egy telefont. Biztos Arianáé. A kíváncsiság úrrá lesz rajtam, és nézem meg az üzenetet.
Iggy Azalea: Itt vagyok
Nem értettem mire értette ezt pontosan, így feljebb tekertem a korábbi üzeneteikhez. 
Tehát bulizni ment, azért nincs itt. Utána megyek. Beteges amit csinálok, hogy így követem, de a munka miatt is kell a plusz információ,és nem tudnám elviselni ahogy az idegen férfiak csorgatják a nyálukat rá, mint valami prédára. Gyorsan felkapok valami ruhát, és már indulok is. Valószínűleg véletlen hagyta itt a telefonját, így azt is viszem magammal. 
A taxiba bepattanva már diktálom is a sofőrnek az üzenetbe elolvasott klub címét.
Beérve csak a táncoló embereket látom. Szemem azonnal egy barna hajzuhatag után kutakodik, de hiába, hisz ebbe a tömegbe szinte lehetetlennek bizonyul a megtalálása. Nagy nehezen átvergődöm magamat a tömege, és kérek magamnak egy gyengébb italt. Nem azért jöttem ide,hogy igyak, de a torkomnak jól fog esni ez a hűsítő alkohol. Megkapva az italomat fordulok hátra, hogy szemlélhessem a tömeget. Körülbelül 5 perc szemmel való keresgélés után meg is pillantom. A látvány magáért beszél. Formás testére egy fekete,rövid, pántos ruha feszül, így kiemelve formás melleit és csodás fenekét. Sajnos nem csak én figyeltem fel erre, hanem egy csomó kanos állat. Akarva vagy akaratlanul indul meg a lábam a tömeg felé. Ő csak táncol, és átadja magát a zenének. Látszik rajta,hogy be van csípve elég rendesen, így nem nagyon törődik azzal, ha valaki letaperolja. Engem viszont olyan szinten dühít, hogy legszívesebben az összes gusztustalan állatot leütném helybe. Karját megragadva dühösen húzom el a férfitől, aki szívesen markolászta volna Ariana seggét, ha én el nem rántom onnan.
-Sz-sz-szia Harry- mondja alig érthetően. A pia szag csak úgy árad belőle. Szembe kerülve vele látom amint a mellénél megfogja a ruha anyagát, és feljebb húzza, hogy ne villantson még véletlenül se. A gatyám kezd szűkösebb lenni ennek a mozdulatnak a hatására.
-Mi-mit keresel itt? -mosolyog rám, miközben erősen kapaszkodik belém, hogy el ne essen.
-Csak jöttem bulizni. - hazudok neki, bár fölöslegesen, hisz úgyse fog rá emlékezni másnap.
-Szexi vagy így. -nyalja meg ajkait. Ha így folytatja teljesen elfogom veszíteni a józan eszemet, és a legközelebbi falnál fogom magamévá tenni őt. 
-Hmm...látom feszült vagy. -markolja meg a gatyámat, így belőlem egy hangos nyögést kicsikarva. Ő csak kuncogva a nyakamba temeti arcát. Keze még mindig erekciómon van, majd szép lassan kezdi el markolászni a farmeron keresztül. Élesen szívom be a levegőt. Képtelen vagyok leállítani, hisz annyira kívánom már őt. Mivel egy eldugottabb, csendesebb helyen vagyunk,így bátran csatolja ki övemet, és húzza le sliccemet. Benyúlva boxerem alá markolja meg férfiasságomat ismét. Hangosan felnyögve élvezem ahogy elkezdi huzogatni rajta a bőrt.
-Ezaz baba....Mmmmm...- motyogom neki az elvezettől, és egybe bátorítom, bár nagyon nem kell, hisz a pia hatására bátran végzi a dolgát. Kézimunkáján gyorsít, amit én egy szitkozódással fogadok. Kezd közel lenni a beteljesülés, így ezt jelzem neki. 
-Ahww... mi-mindjárt...-majd mielőtt bármit is reagálhatna elélvezek. Fenekét markolászva vonom magamhoz közelebb, és temetem izadt arcomat nyakhajlatába. Ő csak kuncogva nyom egy puszit a kulcscsontomra, majd kiveszi kezét a boxeremből.
-Mostmár nem vagy feszült? - néz rám perverzen mosolyogva. Válasz helyett a tarkójánál fogva magamhoz húzom egy csókra. Hamar feleszmél és viszonozza is. Szenvedélyesen faljuk egymás ajkát, egy percre se abba hagyva. Fordítok helyzetünkön,és most ő kerül a falhoz nyomva. Nem itt ezen a helyen akarom kényeztetni, hisz bárki megláthat minket. Igaz nálam nem érdekelt a lebukás veszélye, de nem szeretném ha bárki látná a gyönyörű testét, amint vonaglik a kezem alatt. Kezét megfogva húzom magam után ki a klubból. Mivel taxival jöttem, így kénytelenek vagyunk arra várni. Gyorsan leintek egyet, és bediktálom a hotel címét. Az elválasztó kis ajtót elhúzom, hogy ne lásson semmit se a sofőr. Az út a szállodáig messze van, így van időnk. Magam felé fordítom és megcsókolom megint. Nyelvemmel végigszántok alsó ajkán engedéjt kérve a bejutásért, amit meg is kapok. Nem tudok ellenálni neki. Tudom nem lenne szabad kihasználnom úgy, hogy be van rúgva elég rendesen. 
Egyszer csak az egyik kezét a félig begombolt ingem alá csúsztatja, és kezdi el cirógatni a bőrömet. Gatyám újra szűkössé vált. Ezt észre is vette megint. Az állam a padlót súrolta amikor megfogta a fekete csipkés bugyiját, és lehúzta. Én menten el fogok menni. A bugyiját nekem dobja majd az ölembe ül. Ellenem nyomja ölét, és kezd el rajta előre-hátra mozogni. Halkan felsóhajt, majd gyorsít a tempón. Én csak csodálva nézem vonagló testét, bár még mindig alig fogom fel, hogy mennyire egy vadmacska szex terén. Hogy én is tegyek valamit felemelem és kicsatolom az övemet, majd boxeremet letolva engedem vissza. Felszisszenünk egyszerre a jó érzéstől. Ahogy meztelen ölünk találkozik az leírhatatlan érzés.
-Látom nedves vagy baba. - nyögöm neki halkan, nehogy meghallja a sofőr.
-Mmmmm....-nyöszörög és kezdi el dörzsölni nedvtől csillogó nőiességét mégjobban a férfiasságomhoz, így növelve a vágyat mindkettőnkbe. Érzem ahogy megremeg alattam egyre többször így tudatva velem, hogy hamarosan itt a vég neki is. Jelen pillanatba az a fontos számomra, hogy neki jó legyen, így egy kicsit megemelem, és benyúlok nedves redői közé. Gyorsan odahajolok hozzá és szájon csókolom, hogy tompítsam nyögéseit. Még párszor végigsimítok nőiességén, és elélvez. Miközben csókolom hangosan sikít egyet, de szerencsére a csókcsatánkkal tompítom sikolyait, és a kinti utca hang is elnyomja nyögéseinket szerencsére. Zihálva borul a mellkasomnak, de amint megpillantja, hogy én még nem élveztem el folytatja a mozgást. Ölünk csak úgy tocsog a nedveinktől, így pár mozgás után el is mentem. Vissza borul ismét a mellkasomnak és próbálja rendezni lélegzetvételét ahogy én is. Szorosan magamhoz ölelve pihengetünk. Egyszer csak megáll az autó ezzel tudatva velünk, hogy megérkeztünk. Gyorsan leemelem magamról  Arit, és felhúzom a farmeromat, majd becsatolom övemet is. Akkor veszem észre,hogy nedveinktől teljesen átázott a farmerom. Arianára pillantok aki csak halkan pihenget. Mivel nem józan, így gondolom nem érdekli, ha bárki meglátja félig meztelenül. Megfogom a ruhája alját és lejjebb húzom, hogy takarja nedves ölét. Úgy látszik nem csak az én ruhám ázott át, hanem az övé is. Megkeresve az eldobott bugyiját ráakarom húzni,de kuncogva rácsap gyengéden a kezemre.
-Megérkeztünk- szólt hátra a sofőr. Ariana bugyiját zsebre vágtam, majd a kis ajtót kinyitva a mondott összeget kifizettem. Kiszállva segítettem Arinak is kimászni. Ajkát harapdálva mentünk be a hátsó bejáratnál, hisz elég furcsán nézne ki ha a nedveinktől átázott ruhába megjelennénk. A hideg levegőnek köszönhetően sikerült egy kicsit rendezni lélegzetvételemet. Felérve a szobánkba segítettem megszabadítani Arianát a cipőjétől. Egy levakarhatatlanul perverz mosoly játszott az ajkán egész végig.
-Fürdeni akarok- mondja kuncogva - és kérem vissza majd a bugyimat. - nevetve elhalad előttem, és besiet a fürdőbe. 
Én meg leülök a fotelbe, és feldogozom a mai napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése