2016. május 7., szombat

9. Majdnem nyugis nap



*Ariana*
Idegesen hagyom el az éttermet, nem törődve azzal a ténnyel,hogy a rendelésem pármelyik pillanatba elkeszülhet, vagy hogy válasz nélkül hagytam azt a nőt.
Felkavart érzelmileg ez az információ.Lehet megkéne keresenem ? Igaz ő hagyott el minket, ő csalta meg az apám, de mégis csak az anyám. Az a legrosszabb, amikor nem tudsz megbocsáltani valakinek, de erkölcsileg úgy érzed muszáj segítened. Utálom ezt a fajta érzést. Ilyenkor mindig irigy vagyok azokra, akik szívtelenek, és egy szemrebbenés nélkül bármit megtesznek vagy mondanak, hisz nekik úgyse fájna. Az ember mindig önző egy kicsit. Magának akar mindent, mégha azt titkolja is. Anyám is ilyen volt mindig.
Lépteimet felgyorsítom, mert szemerkélni kezd az eső. Szerencsére itt van a metró közel, így hamar a hotelhez érek. Az utcán bekanyarodva érzem, hogy követnek. Körülnézve nem látok semmit, de amint hátra nézek megpillantok egy csapat lesifotóst. Két opció van. Elfutok, ami holnap a címlapon lesz vagy hagyom, hogy feltegyék az idióta kérdéseiket. Én értem, hogy ez a munkájuk, de miért kérdezgetnek olyat, hogy "Hova megyek" semmi közüs nincs hozzá.
-Ariana!Ariana! - szólítanak meg. Oké,a futás terv ugrott.
-Válaszolna pár kérdésünkre?
-Nem sajnálom! Sietek! - felelem,majd tempómat gyorsabbra veszem.
-Tényleg együtt van Zayn Malikkal? Láttuk múltkor egy másik nővel! Ön ehhez mit szól?- teszik fel sorjába a kérdéseket.
-Nem, nem vagyunk együtt, de kérem sietek, hagyjanak! -szólok másodjára türelmesen.
-Csak még pár kérdésre. Mikor lesz kész az új albuma? Láttuk hogy Zaynel mennek be a stúdióba! Tényleg nincs köztük semmi?
-Nem tudom. - felelem gyorsan, bár a feltett kérdésre nagyon nem is figyelek. Kapucnimat felvéve kezdek el rohanni. Mivel nem vagyok kíváncsi a lesifotósok kérdéseire és az eső is elkezd szakadni. Természetesen követnek, de csak a nevem és a vakuk kattanását hallom. Nem törődve ezzel, fogok gyorsan egy taxit.
-Jó napot kisasszony! Hova vihetem? -kérdezi egy idősebb férfi.
-Jó napot! Öhm.... aaa Tower Bridge-hez. - mivel gőzöm sincs mi a szálloda neve, ahol megszálltunk, így a hotellel szemben lévő hídhoz irányítom az idős férfit. Kb. 20 perc múlva oda is értünk.
-Köszönöm.- majd pénztárcámat elővéve kifizetem. Innen már egy köpésnyire van a szálloda, így sétálva teszem meg ezt a pár métert. Az eső mégjobban elkezd esni, ha ezt egyáltalán lehet még fokozni. Kapucnimat már szinte összeszorítottam a fejemen, mivel még a szél is fújt és nem akarom,hogy lefújja. Bár már bőrig áztam, így már lehet ennek a védekezési módszernek sincs értelme.
A szálloda ajtaján belépve, sietek fel a szobámig.
Beérve rögtön ledobom magamról az elázott cipőmet és veszem le a felsőmet, ami szintén csurom víz. Most csak egy jó meleg zuhanyra vágyok,így még azt se veszem észre, hogy Harry az asztalnál ülve figyeli amit csinálok. Túl sok mindenen gondolkozok, így nyilván csak akkor veszem észre jelenlétét, amikor felsóhajt egyett. Ránézve csak egy perverz vigyort látok.
-Öhm...mi az? - nézek rá értetlenül.
-Jaaa csak a felsőd. Khm.... szexi. - mondja, majd megnyallja ajkát. Lenézve jövök rá,hogy rajtam igenis fehér felső van, ami át is ázott útközbe az eső miatt, így megmutatva a melltartómat. Gyorsan magam elé teszem kezeimet takarás képp.
-Ne már ! - nyög fel fájdalmasan. - Miért takarod el baby? Engem nem zavar. - néz rám boci szemekkel, hogy vegyem el a kezem. Nemlegesen megráztam a fejem és besiettem a fürdőbe.
Jól esik ez a forró víz a lehült testemnek. Illatosan és felfrissülten lépek ki a kabinból. Mivel nem hoztam magammal fehérneműt és ruhát, így a hoteltől kapott nagy, fehér köntöst használom. Egy kicsit nagy rám, de legalább jól eltakar. Kilépve a fürdőből megcsap a hideg levegő, így ha lehet mégjobban belebújok a meleget nyújtó ruhadarabba. Harry tekintetét érzem magamon egész végig, de nem nagyon foglalkozok vele. Gyorsan visszamegyek a fürdőszobába és átöltözök. Visszatérve leülök Harry mellé.
-Mit olvasol? - kérdezem tőle, ugyanis annyira elmerül az olvasásba.
-Jaaa csak a kedvenc könyvemet. Érdekel? - néz rám kíváncsian és felcsillant szemmel.
-Aha.
-Oké akkor gyere. - majd feláll és az ágyához megy.
-Csak a kényelem miatt. - magyarázza meg, értetlen reakcióm láttán. Leül majd szétterpesztett lábbal mutat, hogy ülljek a lába közé.
-Annyira mégse érdekel a könyv. - nevetek fel zavartan.
-Na ne kéresd már magad! - kacag fel, majd egy rántással leránt az ágyra. Nevetve feltartom a kezem,miszerint megadom magam. Leülök a lábai közé háttal. Testével szinte teljesen körbe ölel. Könyvét a kezébe úgy állìtja, hogy mindketten láthatsuk.
-Most igaz nem az elejétől olvasod majd, de itt vannak az érdekes részek.- feleli. Olvasó szemüvegemet gyorsan felveszem, majd belemerülök az olvasásba.
Már vagy egy órája elmerültünk ebben a fantasztikus könyvbe. Furcsa, hogy ketten olvasunk egy könyvből, mivel ha valaki esetleg hamarabb elolvassa az várhat a másikra, de ezt szépen megoldjuk szerencsére. Feje az én fejemen pihen ami nem zavar, bár néha a göndör fürtjei a szemembe lógnak, de csak hallkan kuncogva kisöpröm szemeim elől.
*2 óra múlva*
Magával ragad a története, nagyon. Igaz Harry nagyon furcsa könyvet valasztott kedvencének, mivel 80%-ka erotika, de érdekes és izgalmas. Vannak benne elég bizarr részek is azért.
Egyszer csak arra eszmélek fel,hogy valaki betakar és bebújik mögém. Biztos Harry az. Valószínüleg elaludtam a könyv olvasásánál. Derakamat átölelve hallom szuszogását. Érzem arcát a nyakamnál, amitől jóleső borzongás fut végig rajtam. Többre nem emlékszem, mivel elnyom az álom.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, hogy ide kommentelek, de kértél tőlem kritikát, és gondoltam ide is elküldöm. Ezen a linken megtekintheted: http://papaprazzi-blog.blogspot.hu/2016/05/kritika-1-kulisszak-mogott.html

    További szép napot! :)
    xxCat

    VálaszTörlés