2016. március 20., vasárnap

1. Prológus





* Ariana Smith *
Végre itt Amerikában.
Mosollyal az arcomon haladok át a reptér folyosóján, miközben rajongók és lesifotósok tömkelege vár. A vakuk csak úgy villannak várva arra mikor kaphatnak el egy olyan pillanatot, ami izgalmas vagy esetleg kínos. Már megszoktam a lesifotósok jelenlétét körülöttem, bár azt még nem nagyon viselem el, ha a magánéletemet is nyomon követik folyton. Aláírás közben megpillantok egy zöld szempárt.
*Harry Styles*
Elveszek abban a gyönyörű barna szempárba. Ő biztosan azt se tudja hogy ki vagyok, hisz annyi ember sürög-forog körülötte. Nem baj Harry Styles nem adja fel könnyen, az övé lesz Ariana Simth ha törik, ha szakad. 
A haverjaim bolondnak tartanak, hogy miért követem betegesen (mert szerintük beteges amit csinálok már),  hisz szerintük úgyse fog észrevenni. Makacsságomnak köszönhetően nem hagytam, hogy lebeszéljenek bármiről is. 
Próbálok minél több képet készíteni róla. Szépen rásimuló fekete magasított szoknya ami kiemeli formás seggét és egy szintén rásimuló fekete haspóló tökéletesen kiemeli melleit. Bennem csak épül a vágy amit iránta érzek. Minél hamarabb meg kell szereznem. Már csak háttal látom ahogy kecsesen megy kifelé, miközben én le sem veszem szemeimet formás fenekéről. Ajkamat harapdálva már csak a távolból látom.
Remélem személyesen is megismerhetlek Ariana.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése