2016. március 20., vasárnap

5. A jó cselekedet




*Ariana*
Reggel van. Hulla fáradt vagyok.A tegnapi fotózás minden erőmet elvette, főleg hogy utána moshattam le a két kiló smink réteget magamról. Sosem értettem miért kell ennyi kence-ficét kenni rám, már szóltam többször is a sminkeseknek amit kb. egy napig be is tartottak, de utána mintha semmi sem történt volna, jött megint a vakolat rám. Kirúgni meg nem fogom őket, mert csodálatos munkát tudnak végezni, néha amit művelnek bámulatos. Én a fele sminkes dolgokról azt se tudom hogy mik.
Még egy kicsit pihenek az ágyban, bár nem sokáig, mivel valaki rá tehénkedik a csengőre. Nagy nehezen kibújok a paplan alól és belebújok a fekete melegítőnadrágomba és a fehér rövid ujjúmba. Imádok egy szál fehérneműbe aludni, olyan kényelmetlennek találom ilyenkor a nadrágokat max. a pólót még elviselem, de azt is csak néha. Útközbe még belebújok a papucsomba és úgy vánszorgok le a lépcsőn az ajtóig. 
- Harry mit keresel itt ilyen korán? Honnan tudod a címem és...- folytatnám tovább, de nevetve félbeszakít.
-Egy, már 11 óra van baby és kettő, Tom adta meg, mivel van egy meglepetésem.-mondja vigyorogva, mint a tejbe tök. - amúgy meg szexi vagy ebben a szettben-nyalja meg ajkait. 
-Nem értem mit találsz egy melegítőben szexinek, de te tudod. Gyere.- invitálom be.
-Mi az a nagy meglepetés, hogy képes voltál hajnalok hajnalán felkelteni.- kérdezem egy ásítás kíséretében. Harry csak nevet.
-Nos, itt az album borítód.-veszi elő a képet. 
-Mi? Ezt nem mondod komolyan. -és ebben a pillanatban az álmosság helyett az izgatottság lett úrrá rajtam-Hisz ezekre mindig vagy két hetet kell várni. Hogy csináltad? - nézek rá döbbenten és kíváncsian.
-Vannak ismeretségeim.-kacsint rám.
-Köszi, köszi. - mondogatom neki, miközben úgy ugrálok, mint egy őrült örömömbe.
Ő csak vigyorog, de szerintem már azóta amióta belépet. Kitárja karjait, miszerint egy ölelést kér. Azonnal oda megyek és szoros ölelésbe zárom őt vagy ő engem. Megérdemli, most nagyon hálás vagyok neki. Igaz tegnap még megtudtam volna fojtani egy kanál vízbe, de azt is eltemettem. Nem vagyok haragtartó amivel néha vissza is élnek. Persze egy idő után nekem is elegem lesz és elküldöm a személyt a melegebb éghajlatra. 
-Köszönöm. - motyogom a pulcsijába, ugyanis még mindig ölelgetjük egymást.
-Nincs mit, de ezért ugye tudod, hogy puszit kérek. - motyogja ő is, csak a nyakamba.
-Puszit? Oké.- mosolygok, majd kibontakozok az ölelésből és nyomok egy puszit az arcára. 
-Hmm...Ez tetszett. Nem kapok még? - kérdezi egy perverz mosollyal az arcán.
-Elégedj meg ennyivel Styles. - nyújtom ki rá a nyelvem, majd utam a konyhába vezet, hogy készítsek egy forró kávét.
-Kérsz? - mutatom a kávésbögrémet fel neki. 
-Igen köszi. - mondja majd le ül az egyik bárszékre.
Amint kész vagyok már nyújtom is át neki a gőzölgő energiabombát, majd leülök mellé.
-Amúgy honnan veszed, hogy lesifotós vagyok? - kérdezi kíváncsian.
-Hmm....Valahonnan ismerős voltál és utána megnéztem videón az egyik díjátadót, ahol volt egy csomó fotós és ott voltál. - mondom neki.
-Jó megfigyelő.Ez tetszik.- mondja perverzen. 
-Inkább igyad a kávét.- motyogom neki, majd én is a figyelmemet a kávémnak szentelem.
Miután megittuk Harry közli, hogy mennie kell. Én pedig fogom a csokimat és leülök a TV elé.Mivel semmi érdekes nem volt, így a kedvenc sorozatomnak a South Parknak szentelem figyelmemet inkább, a laptopomon. Két óra után leteszem és elmegyek inkább fürdeni. Holnap utazok Londonba koncertezni, amitől már most félek, hisz ott lakik az apám ill. az anyám. Nem akarok találkozni velük. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése