2016. március 20., vasárnap

2. Fotózás




*Ariana*
Éppen egy fotózásra tartok, ami miatt nagyon izgulok, hisz az új albumom borítóját fogjuk megcsinálni. Egyedül ülök a kocsimba és csak nézem az utat. Sajnos senki sincs aki támogasson,vagy esetleg örüljön velem együtt az ilyen kis apróságoknak, mint a mostani fotózásnak is.

Már megszoktam. Magányos farkas vagyok. Barátaimat is megválogatom, nem azért mert nagyra tartom magam, de volt már rá példa hogy bizalmas információkat árult el az illető. Pasik terén meg konkrétan senkim sincs. A sok fellépés,interjú,fotózás mellett nem tudok időt szakítani egy társra. Persze jól esne úgy hazamenni hogy vár valaki, megölel ,de engem csak egy tábla csoki és a TV-m vár. Igen, amikor szünetem van mondjuk 3-4 hét akkor sokszor ülök otthon csokit tömve magamba (ami szerencsére nem látszik meg rajtam) és csak bámulom a TV-t, vagy lemegyek a tengerpartra este, mert akkor senki sincs lent. A szüleimet pedig inkább hagyjuk. Anyám kiskoromba elvált apámtól. Ezután apámmal teljesen megromlott a kapcsolatunk olyan szinten hogy szinte csak köszöntem neki és már mentem is a dolgomra. Aztán történt egy eset ami után úgy összevesztünk hogy 17 évesen jobbnak láttam lelépni. Utána nem keresett csak annyit mondott a telefonba, hogy úgyis vissza fogok menni, hisz 17 évesen egy percig se bírnám ki a nagy világba. Örülök hogy eljöttem hisz itt vagyok, énekesi karrieremet űzöm, egyszóval azt csinálom amit szeretek. 
Leparkolok egy nagy háznál azaz Jake-nél. Mivel a mostani fotósunk felmondott, mert kapott egy ajánlatot annál a cégnél ahol a barátnője dolgozik, így Jake kerített egy másikat. Annyit mondott hogy tehetséges és fiatal ami elmondása szerint nekem jól jöhet (perverz vagy Jake). Épp hogy megnyomom a csengőt már nyílik is az ajtó és kilép rajta az ügynököm aki egyben egy jó barátom is. 
- Szia Ari. Mizu kis csaj? - kérdezi egy nagy mosoly kíséretében és egy nagy ölelésbe invitál.
- Semmi már izgulok nagyon és veled mizu? - mondom neki izgatottan. 
-Ennyire ne izgulj. Nagyon jó fej ez az új fotós mindjárt be is mutatom. - Amint beérünk már ki is kísér a kertbe ahol feltehetőleg az új fotósunk áll. Amint megfordul.... - Azt hiszem itt ájulok el - gondolom magamba. - Ez a srác valami kibaszott jó pasi - csak erre tudok gondolni. Amint belenézek a szemébe valami különös csillogást láttok és egy furcsa mosolyt. Az a szem. Mintha láttam már volna, de inkább nem is rágódok ezen. 
- Szia Harry Styles vagyok te pedig gondolom Ariana Simth - vet felém egy ezer vattos mosolyt. 
- Igen örülök hogy elvállaltad a munkát. Akkor indulhatunk? - kérdezem egy mosoly kíséretében. 
************
Itt vagyunk a fotózáson. Egy fekete, alul csipkés crop toppot és egy hozzátartozó szintén fekete, alul csipkés, magasított derekú rövidnadrágot viselek, egy fehér magassarkúval. Amint kilépek az öltözőmből rögtön mindenki nekem ugrik, megigazítják a hajam, sminkem, mindent amit lehet rajtam azt még megigazítják. Harry már kész van a világítással és már csak arra vár hogy mikor kezdetjük. Amint rám néz arca teljesen más formát önt. Szemei elsötétültek, száját harapdálja és mintha feszült lenne, de nem azért mert kínos helyzetbe van. Ez teljesen más. Közelebb lépek hozzá, érzem hogy mélyen szívja be a levegőt, pedig kb. 1 méterre vagyok tőle, mégis olyan mintha csak pár centire lennénk egymástól. 
- Akkor kezdhetjük? - kérdezem tőle egy kicsit feszülten. Olyan furcsa a közelében lenni, nem tudom hogy ez jó értelembe van így vagy esetleg az ellenkezőjébe. Aprót bólint mire az egyik sminkes szól hogy koszos a cipőm. Amint levezetem tekintetem a cipőig megakad a szemem Harry nadrágján. Már értem miért ilyen feszült. Egy tekintetet érzek magamon így gondolom Harry is észrevehette, bámulok rajta valamit, igen sokáig. Lenéz ő is majd rájön hogy mit is nézek annyira. Dudorodó gatyáját kezével eltakarja és gyors léptekkel elindul közben a másik szabad kezével engem húz maga után. A többiek akik bent tartózkodnak csak értetlenül néznek, de én csak valamit motyogok nekik, hisz én magam se tudom mi lesz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése