2016. március 25., péntek

7. Harry (18+)



*Harry*
Csak csókolom édes,telt ajkait. Csípőjét ujjaimmal cirógatom. Ez a nő teljesen elszédít. Ajkait falom már vagy öt perce, de leállni nem tudok. Nem is akarok. Olyan, mint a drog. Többet és többet. Erekciómat neki dörzsölöm, amire egy nyögéssel válaszol. Elhajolok tőle, majd a szemébe nézek. Látom a vágyat, elködösült tekintetébe. Szememet utána levezetem ajkaihoz. Nézem. Megduzzadt, ami a szívásom, harapdálásom, csókolgatásom miatt alakult ki.
 
-Harry. - nyögi halkan. Ezzel, ha lehet még jobban feltüzel. Legszívesebben letépném az összes ruháját, ami elfedi tökéletes testét előlem.
-Mondjad baby. - nyögöm neki vágytól fűtve.
-Ezt-ezt nem...szabad - mondja lihegve. 
-A tested mást mond. - suttogom fülébe, majd óvatosan elkezdem a fekete selyem blúzát kigombolni.  Ő csak zihál tovább és néha-néha ráteszi a kezét az enyémre, ezzel arra utalva, hogy ezt nem szabadna, de nagyon nem ellenezik. Amint kigombolom az anyag két felé válik, így megmutatva nekem fekete csipkés melltartóját. A lélegzetem is eláll. Gyönyörűen kiemeli a melleit ez a csipkés fehérnemű és engem ezzel az őrületbe kergetve. Lejjebb megyek és a hasát kezdem el kisebb puszikkal behinteni, majd az orromat végig húzom gyengéden a hasától a melle közti részig, ezzel is az őrületbe kergetem magamat ill. az alattam vonagló istennőt. Már nem tudok uralkodni cselekedeteimen, hisz ki gondolkozna épp ésszel ha egy csodálatos nő lenne alatta. Felhajolok az arcáig és most nem én, hanem ő támadja le ajkaimat és csak úgy kebelezi be. Hirtelen alul találom magamat és csak nézem a fölöttem elhelyezkedő gyönyörűséget. 
-Harry ezt nem szabad.- suttogja ajkaimra, majd megcsókol. Mielőtt bármit is reagálhatnék, már nincs fölöttem. Döbbenve nézek rá, de ő csak az ingjét nézi, miközben gombolja be. 
-Mi-mit csinálsz? - kérdezem tőle még mindig ködös tekintettel és felizgultan.
-Harry ezt nem kellett volna, még idáig se. Alig ismerlek. Meg tudom mit akarsz. Megdugni és kész. - mondja.
-Baby, de hát te is élvezted. Nem? - kérdezem ziháltan.
-Harry nem erről van szó. Csak....ahhh....alig ismerjük egymást, meg ki tudja mi lett volna ezután. Együtt lennénk vagy csak lelépnél simán. Nincs időm a munkám miatt barátra vagy arra, hogy lelépj és így tudatva velem, hogy csak kihasználtál. - mondja egy szuszra. Mielőtt reagálhatnék már veszi is a cipőjét és kirohan. Nem tudom, hogy hova akar menni, mivel ez az ő szobája, de most nem is ez a legfontosabb. Mi volt ez az előbb? Annyira jól indult minden. Most meg itt vagyok erekcióval a gatyámba. Nem tudom mi lett volna, ha megtörtént volna. Ez jogos kérdés tőle. 
Még most se megy ki a fejemből a csodás teste. Most sem azért jöttem utána, mert Tom mondta,csak a közelében szeretnék lenni. Most itt vagyok és gőzöm sincs , hogy most mivan. Inkább elmegyek zuhanyozni, hátha kitisztul a fejem egy kicsit. Hát tévedtem. Folyton ő jár a fejembe, ahogy zihált alattam. Miután könnyítettem magamon a zuhany alatt,igen valahogy muszáj voltam lenyugtatni a bennem tomboló vágyat egy kis időre. Lefekszek aludni.
Éjfél körül járhat,mikor halk léptekre ébredek. Megfordulok alvást tettetve. Mivel korom sötét van, így nem látja, hogy tárva nyitva a szemem. Éppen a telefonját nyomkodja, elég ideges arckifejezéssel. Pár perc elteltével a fürdőbe rohan. Vízcsobogást lehet hallani,így gondolom zuhanyzik. Nem kell 10 percet se várni, már jön is ki pizsamába. Egy nagyobb felső és egy rövid gatya takarja el tökéletes testét előlem. Én könnyebben látom mivel egy minimális holdfény beszűrődik az ablakán, így engedve, hogy egy kicsit leskelődhessek. Befekszik az ágyába, majd háttal felém fordulva aludni próbál. Alig bírom ki, hogy nem menjek át az ő ágyára és bújjak hozzá. Az én takarómon, még most is érzem a gyümölcsös  parfümjének illatát, így megnehezítve az ellenálást. 
Már vagy 10 perce fészkelődök az ágyban, mert nem tudok elaludni. Nézni ahogy pár méterre fekszik.Nélkülem. Felállok és oda osonok hozzá. Látom, hogy alszik. Annyi nyugalom árad belőle ilyenkor. Óvatosan fölé hajolok és egy kisebb puszit hintek az arcára. Majd óvatosan végigsimítok ujjbegyemmel álla ívén. Ő az enyém.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése