2016. március 20., vasárnap

4. Ajánlat



     

*Harry*         
-Szia Harry, hallom van egy új állásod. Mesélj csak nekem. - mondja a főnököm Tom. Nála dolgozok már egy jó ideje lesifotósként. Hogy milyen ember? Egy nagyképű, bunkó,önző és ezek szinonimái.
-Nos, igen fotósként dolgozom Ariana Smith-nél, de miért kérdezed? - nézek rá gyanakvóan.
- Figyelj Harry. Már egy jó ideje nekem dolgozol és tudod hogy nálam első a munka, és ezt a dolgozóimtól is elvárom. Remélem ezt jól a fejedbe vésed. - mondja egy kis fenyegetéssel a hangjába.
- Mire célzol ezzel? - kezdek egy kicsit ideges lenni, mert amikor akar valamit, akkor mindig körít egy kis beszédet és utána mondja a lényeget. Nálam ez nem jön be. Nem veszem be a dumáit. Próbálja belém vésni hogy első a munka és mindent meg kell tenni annak érdekébe, hogy valami legyen belőlem. 
- Tudod fiam amikor én ilyen idős voltam mint te álmodni se mertem, hogy egy ilyen helyen fogok dolgozni. Mindig is többet akartam mindenből. Nőből,pénzből,tiszteletből, de ezért meg is kell dolgozni Harry, úgy ahogy én tettem anno. És most nézz körbe van pénzem, tisztelnek az emberek, a nők meg csak úgy jönnek mint a cukor. Na de lényegtelen, csak arra akartam ezzel célozni, hogy dolgozz a sikerélt fiam. - fejezi be az újabb beszédét, amit szinte mindig meghallgatok és ha kérnék szerintem már fejből el tudnám mondani.
- Térj a lényegre Tom.
- Rendben. Van egy ajánlatom.Ha tetszik akkor tetszik ha nem akkor beletörődsz. Nos, mindenki ismeri Ariannát, de közel se tudnak róla mindent. Itt jössz te a képbe. Sokat gondolkoztam mivel lehetne még híresebbé tenni ezt a helyet és te fiam, te vagy a kulcs. - mosolyog rám - Csábítsd el.
- Mi? Esetleg kifejtenéd jobban? - nézek rá értetlenül, van egy gondolat a fejembe hogy mit akarhat, de nagyon remélem,hogy tévedek.
- Csábítsd el, azaz jöjj vele össze, majd miután megbízik a drága Harrybe, akiért bármit megtenne, szedj ki belőle mindent amit tudsz. 
- Mi lesz ha nem teszem meg.
- Még nem fejeztem be. Nos, ha megteszed ez a hely a tiéd.
- Mi? De hát ezért a helyért mennyi mindenen keresztül mentél hogy a tiedé legyen. Nem értelek. - mondom neki értetlenül. Ez nagyon nagy ajánlat, hisz én vezethetném ezt az egész helyet. Miért mondana le róla? 
- Igen tudom, de gondolkoztam. Összegyűlt elég pénz ahhoz hogy egy nagyobb, jobb épületet vegyek és a bevétel is jelentősen több lenne mivel Londonba lenne. 
- Szóval el akarsz menni, de ha amúgy is elmenni készülsz minek megtennem ezt a feladatot? 
- Mert ha nem teszed meg akkor KIRÚGLAK. - mondja a "kirúglak" szót elégé kihangsúlyozva, de még így is fapofával. 
- Most komolyan?! Ki rúgnál mert nem teszem meg a szaros kívánságod, vagy mi? Mást nem tudsz adni? Vagy mi? - kiabálok rá.
- Nyugi Harry. Szerintem eléggé egyértelmű miért ezt a feladatot kapod, könyörgöm. Ott vagy mellette, könnyedén rá mozdulhatsz és megszerezheted a bizalmát. Figyelj, nekem kellenek a friss sztorik és kurvára leszarom hogy te itt nyafogsz. Ez itt egy munkahely azért vagy itt, ha nem tudnád, hogy szaros pénzt keress, nem holmi kibeszélő show ahol elmondhatod az érzéseidet,bajaidat. Világos?! - rivall rám - Ha pedig nem vagy képes elvégezni ezt a piti kis ügyet, akkor keresek valaki mást, aki elvégzi ezt a feladatot.
A dühömet nem tudom megfogalmazni se. Igaz egy nőbe se voltam még szerelmes, így érzelem mentesen eltudnám végezni ezt a megbízást, de azért kurva szar lehet ha azt hiszed hogy szeretnek,de aztán rájössz hogy csak átbasznak és kihasználnak. Akármennyire is kívánom Ariannát,de ezt nem tenném meg vele sőt mással sem. Viszont a rosszabbik énem pedig azt hajtogatja hogy: "Harry kell a munka, max megharagszik rád és nem beszéltek, de ez neked nem fog hiányozni", de a munka hiánya baj lenne, hisz kell nekem a pénz és ráadásul meg is kapnám ezt a kócerájt.  Csodálom magamon, hogy egyáltalán fontolóra veszem,de most a sarokba szorított az egyszer tuti.
- Oké elvállalom - nyögöm ki vagy 10 perc után. 
- Ez a beszéd Harry. Jól döntöttél. - mosolyog rám,bár szívesen letörölném azt a vigyort a képéről.
- Na persze. -morgom magam alatt. Semmi kedvem megcsinálni, de ha ez a munkámat és a megélhetőségemet veszélyezteti akkor muszáj lesz. Nem vagyok gazdag, sőt, egy kis kertes házat bérlek ami egy hálóból,fürdőből,konyhából és egy nagyon kicsi nappaliból áll. Szóval kell a pénz. 
Gusztustalan egy alak vagy Tom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése