2016. március 20., vasárnap

3. Perverzkedés felsőfokon



*Ariana* 
Csak húz maga után az öltözőbe. Ha azt hiszi kielégítem vágyait, akkor nagyot téved. Amint beérünk, neki nyom a falnak. Tekintete csak úgy éget.
-Közelebbről még szebb vagy. - morogja a fülembe. Tekintetével tetőtől-talpig végig mér. - Tudod ez itt.- mutat a dudorodó gatyájára - Mind miattad van baby. - néz mélyen a szemembe. Az egyik ujjával gyengéden elkezdi cirógatni a combomat. Jól eső érzés fut át rajtam, de nem hagyom magam, hisz még is csak max. 2 órája ismerem. Meg amúgy is, mert nem bírja kordában tartani magát nehogy már én elégítsem ki a piszkos fantáziáját. Már készülöm ellökni magamtól mikor valaki kopok.
-Ariana gyere mert már kezdeni kéne a fotózást.- mondja az egyik dolgozó.
-Ezt még nem úsztad meg ennyivel - csókol a fülembe -  még folytatjuk kicsim - hint egy puszit a nyakamra.
-Te beteg vagy Harry. Tuti hogy nem fogok veled lefeküdni, keress egy kurvát majd ő kielégíti a vágyaidat. - mondom neki egy kicsit hangosabban a kelleténél. Szemei elsötétültek és csak bámul.
*Harry*
Látom amint kimegy, de én csak állok ott. Dühömet próbálom csillapítani ami jelen pillanatba elég nehéznek bizonyul. Mégis volt valami izgató is abban hogy elutasított. A nők többsége szívesen bújna velem ágyba még ha csak egy estére is. Igen, nagyképűnek tartanak ezért is furcsa ez a tény, hogy ő nem akar engem. Érzem hogy megborzong érintésemre, de mivel nem az "egy éjszakások" csapatába tartozik ezért nehéz dolgom lesz. Inkább kimegyek és elkezdem a fotózást, bár a gatyám még mindig szűkösnek bizonyul, de hát nem minden jön össze mindig. Amint kiérek látom hogy sürög-forognak körülötte annak érdekébe, hogy tökéletes legyen az új albumjának borítója. Amint vele szembe érek látom hogy zavarba van de mégis keményen néz a szemembe. Eszembe jutnak mocskos szavai amik elhagyták ajkait. Vágyam ha még lehet még jobban fokozódik. Amint beáll a megadott pózba, én már készítem is a fotókat. Elég sokáig tart de a látványért megéri. Csodálatos képek készülnek Ariannáról. Miután végzett mindenki, elkezdenek összepakolni, majd Ariana is felöltözik. Épp nézegetem a képeket mikor valaki megérinti a vállamat.
-Megnézhetem a képeket? - kérdezi egy kisebb mosoly kíséretébe. Érdekes azt hittem haragszik,vagy ilyesmi, de nem láttam nagyon rajta hogy haragudna rám, aminek örültem. 
-Persze gyere csak - pacskolom meg a mellettem lévő helyet, amit el is fogad. Érzem parfümje illatát, mivel a szék nem valami nagy, épp hogy két személyesnek mondható, így testünk összeér. 
-Ha engem kérdezel szerintem mindegyik jó lett - mondom neki egy kisebb mosoly kíséretébe.
-Nekem is tetszenek nagyon, de talán ez - mutat az egyikre - szerintem a legjobb.
-Rád bízom. - mosolygok rá.
- Oké - kuncog egyet, amit a kicsi Harry elég izgatónak talál. De most komolyan mit nem találtam eddig izgatónak benne? Kéne már egy csaj nagyon mert ez már kezd fájni amit tesz, még ha nem is direkt.
-Amúgy mióta vagy fotós? - ér váratlanul a kérdése.
-Öööö 1-2 éve talán. 
- És hosszú távon tervezel itt maradni? Mármint itt nálunk. - kérdezi mosolyogva. Igazából ezen én se gondolkoztam még. Persze nem egy-két fotózásig gondoltam hogy itt maradok, de még nem tervezgetek itt 5 évre.
-Talán. - adom neki az őszinte választ. 
-Gondolom a lesi fotózás nehéz lehet és nincs túl sok szabad időd e-miatt. - kacsint rám és feláll, de mielőtt kimenne az épületből, döbbenten felszólalok.
-De mégis honnan vesz....- folytatnám, de közbe vág.
-Ugyan Harry tudod te azt. - majd ott hagy engem egyedül.
De mégis honnan tudja? Nincs rám írva hogy "Harry vagyok lesi fotósként dolgozom". Cseles egy csaj az tuti. Jó, párszor egymásra néztünk, de nem hinném hogy e-miatt emlékezne rám, hisz annyian voltak ott akik fotózták, bár ha ennyire megjegyzett akkor biztos nem vagyok közömbös számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése